اقامت در آلمان

برای سرمایه گذاری در آلمان حداقلی وجود ندارد. برای واجد شرایط بودن با شانس بالای تایید ویزا، با گروه مهاجرتی سفیر آتیه تماس بگیرید


اقامت تجاری آلمان

اقامت تجاری آلمان امروزه بسیار رواج دارد. مهاجرت و اقامت در آلمان بسیار خواهان دارد. آلمان یکی از اقتصادهای قوی و نیرومند در اروپاست. آلمان کشوری توسعه یافته هست. این کشور استانداردهای زندگی عالی برای سرمایه گذاران است. آلمان همچنین بهترین سیستم آموزشی را دارد. در خصوص مراقبت های بهداشتی در سطح جهانی و کیفیت بالای استانداردهای زندگی و مرکز تجارت، علم و نوآوری است.

در آلمان، اصولا هیچ برنامه دولتی برای ارائه ی ویزای طلایی جهت سرمایه گذاری موجودیت ندارد. همچنین امکان سرمایه گذاری در ملک به جهت اقامت وجود ندارد.

با این حال، برای افراد ثروتمند این امکان وجود دارد که اجازه اقامت در آلمان را از طریق سرمایه گذاری تجاری که منافع اقتصادی به همراه دارد، دریافت کنند. این نتیجه از یک مجوز ویژه مندرج در § 7 AufenthG (قانون اقامت آلمان) است.

آلمان ارزان ترین اقامت اروپا را برای کارآفرینان خصوصی و سرمایه گذاران خوداشتغال ارائه می دهد.

قانون اقامت آلمان

تشویق نوآوری و کارآفرینی هدف اعلام شده قانون اقامت آلمان است. بنیانگذاران شرکت، شرکت های انفرادی، مدیران عامل و نمایندگان قانونی شرکت های تضامنی و شرکت ها از این جهت با توجه به بند 21 قانون اقامت آلمان دارای امتیاز ویژه هستند.

قبل از درخواست اجازه اقامت طبق قانون 215، مفهوم تجاری بایستی با دقت و توجه کامل بررسی شود و بایستی با الزامات قانون تطبیق داده شود. و طبق قانون ۲۱۵ تعریف شده باشد. شاید این آماده سازی ها اغلب وقت گیر باشند، اما در نهایت نتیجه می دهند.

البته با سفیران به راحتی و در کوتاهترین زمان می توانید تمامی مراحل را به راحتی طی کنید.

سرمایه گذاری تجاری در آلمان
برای سرمایه گذاری در آلمان حداقلی وجود ندارد. برای واجد شرایط بودن با شانس بالای تایید ویزا، با گروه مهاجرتی سفیر آتیه تماس بگیرید

 مزایای اقامت در آلمان

۱ – چنانچه شما قصد اقامت در کشوری را دارید آلمان بهترین گزینه شاید باشد. زیرا به شما ویزای اقامت فوری برای زندگی در آلمان داده می شود.

۲ – وقتی شما در آلمان اقامت کنید. خانواده و فرزندان شما نیز می توانند به راحتی جهت اقامت در آلمان اقدام کنند.

۳_ شما می توانيد کارت اقامت دائم را پس از 5 سال اقامت در آلمان بگیرید.

۴ _ بعد از 6-8 سال اقامت در کشور آلمان می توانيد تابعیت آلمان را تحت قوانین تابعیت آلمان بگیرید.

۵- اجازه اقامت در آلمان حرکت رایگان در منطقه شنگن را به شما می دهد.

مهاجرت در آلمان و اقامت در آلمان

آلمان مدتی است که یکی از محبوب ترین کشورهای مقصد مهاجرین در جهان هست. مهاجرت به آلمان به دلیل محبوبیت این کشور و اقامت راحت بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

سرمایه گذاری ملکی در آلمان

وقتی صحبت از خرید املاک و مستغلات و سرمایه گذاری ملکی توسط اتباع خارجی در هر کشوری به میان می آید. کشورهای کمی مانند آلمان لیبرال وجود دارند که بتوان در آنجا به راحتی سرمایه گذاری ملکی کرد.

 

هم اشخاص حقیقی و هم اشخاص حقوقی می توانند در این کشور ملک خرید و فروش کنند. تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی مجاز به خرید املاک و مستغلات در کشور آلمان هستند. برلی سرمایه گذاری ملکی در آلمان مهم نیست سرمایه گذار از کدام کشور هست. برای مهاجرت و اقامت در آلمان اصالت و تابعیت شخص مهم نیست.‌

اقامت در آلمان

سرمایه گذاری تجاری در آلمان

برای سرمایه گذاری در آلمان حداقلی وجود ندارد. برای واجد شرایط بودن با شانس بالای تایید ویزا، با گروه مهاجرتی سفیر آتیه تماس بگیرید. گروه مهاجرتی سفیر آتیه به شما می گوید چگونه با حداقل سرمایه در یک تجارت آلمانی سرمایه گذاری کنید.

کارآفرینان و سرمایه‌گذاران تجاری در شرایطی در این صورت در آلمان میتوانند بعنوان سرمایه گذار فعالیت کنند. که آن سرمایه‌گذاری تجاری آلمانی حداقل پنج شغل را در آلمان ایجاد کند. همچنین منافع اقتصادی به همراه داشته باشد.

مدیران و نمایندگان قانونی سازمانها و نهادها و شرکت های تجاری و همچنین شرکت های سهامی در صورتی می توانند به عنوان کارآفرینان و سرمایه گذاران تجاری بعنوان سرمایه گذار فعالیت کنند. که تحت وضعیت کارمندی کار نمی کنند. در آن صورت حق دارند که بعنوان یک سرمایه گذار تجاری فعالیت کنند.

نکته کلیدی و مهم برای اخذ مجوز اقامت در آلمان با عنوان یک فردی خوداشتغال این نکته هست. فرد خود اشتغال باید نشان دهد که کسب و کار و تجارت او بر روی اقتصاد آلمان تاثیرات مثبتی دارد. یعنی اینکه منافع اقتصادی و نیاز منطقه ای برای کسب و کار و تجارت هست. و منابع مالی تامین شده است. .

کارآفرینان باید دقت کنند که تجارت و کسب و کارشان پتانسیل بازار را افزایش بدهد. همچنین بایستی تجارتشان فرصت های فروش دیگر شرکت های آلمانی را نیز افزایش می دهد. بطور کل یعنی تجارت سرمایه گذار  تجاری در آلمان باید تأثیر مثبتی بر اقتصاد آلمان داشته باشد.

 

اخذ ویزای بلند مدت D

سرمایه گذاران خارجی بعد از اینکه سرمایه گذاری تجاری انجام گرديد. آن وقت میتوانند واجد شرایط دریافت ویزای بلند مدت “D” در آلمان شوند. و یا اجازه اقامت (اقامت موقت) در آلمان را بگیرند. کارآفرینان خوداشتغال همچنین می توانند از طریق ما با خرید یا راه اندازی یک شرکت آلمان ی یا سرمایه گذاری در شرکت های موجود، اجازه اقامت دریافت کنند.

مدت مجوز اقامت در کشور آلمان معمولا دو یا سه سال است که بنابر شرایط می تواند طولانی شود.

مراحل دریافت مجوز اقامت تجاری در آلمان

6 مرحله برای دریافت مجوز اقامت کشور آلمان بر اساس کسب و کار وجود دارد.

-تهیه یک پیش نویس طرح تجاری ( گروه مهاجرتی سفیران آتیه ایده های تجاری و فرصت های سرمایه گذاری را به شما ارائه میدهد.)

-بحث و گفتگو درباره طرحهای تجاری با اتاق بازرگانی و صنایع محلی

-درخواست ویزا مطابق با قانون § 21 AufenthG

-مهاجرت و ورود به کشور آلمان و ثبت نام درون اداره ثبت محلی آلمان

-ادغام یک شرکت با شرکتهای خصوصی دیگر

– ارائه درخواست جهت مجوز اقامت با ارائه کلیه مدارک

مشاور املاک

آلمان تنها بر اساس سرمایه گذاری ملکی و خرید املاک و مستغلات ویزا ویا اجازه اقامت در این کشور را به مهاجران نمی دهد.

اشخاص حقیقی و حقوقی که میخواهندمجوز اقامت در آلمان را بگیرند می توانند بطور آزادانه املاک و مستغلات را در آلمان تحت عنوان سرمایه گذار تجاری خریداری کنند. همچنین هیچ حداقل یا حداکثری من باب خرید ملک در این کشور وجود ندارد.

هزینه خرید املاک و مستغلات در آلمان مانند هر جای دیگر بسته به منطقه های آلمان و ایالت بسیار گران است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *