ویزای کارورزی مجارستان

ویزای کارورزی مجارستان امروزه یکی از دیگر انواع ویزاهای مجارستان هست. بسیاری از متقاضیان مهاجرت به مجارستان و دیگر کشورهای جهت اخذ ویزای کارورزی و مهاجرت از طریق کارورزی تمایل دارند.


ویزای کارورزی مجارستان

ویزای کارورزی مجارستان امروزه یکی از دیگر انواع ویزاهای مجارستان هست. بسیاری از متقاضیان مهاجرت به مجارستان و دیگر کشورهای جهت اخذ ویزای کارورزی و مهاجرت از طریق کارورزی تمایل دارند. کشور مجارستان که در قلب اروپا قرار دارد، یکی از برترین مقاصد گردشگری در اروپا است و در طی در سالهای اخیر پذیرای مهاجران شغلی فراوانی بوده است. اگر قصد اخذ ویزای کار مجارستان را دارید در این مقاله همراه ما باشید.

درباره کشور مجارستان

مجارستان کشوری در اروپای مرکزی است. مجارستان با مساحت 93,030 کیلومتر مربع و جمعیتی در حدود 9,7 میلیون نفر از کشورهای متوسط اتحادیه اروپا محسوب میشود. این کشور با اسلواکی، اوکراین، رومانی، صربستان و کرواسی، اسلوونی و اتریش هم‌ مرز و همسایه است.

پایتخت و پرجمعیت‌ ترین شهر این کشور بوداپست است و پس از آن به ترتیب شهرهای دبرتسن، سگد، میشکولتس، پچ و دیور بزرگ ‌ترین شهرهای کشور محسوب میشوند. مجارستان یک کشور با قدرت متوسط است. همچنین مجارستان از بین 191 کشور، پنجاه و هشتمین قدرت اقتصادی جهان بر اساس تولید ناخالص داخلی به ‌شمار می رود. مجارستان کشوری پردرآمد با استاندارد بالای زندگی است. کشور مجارستان عضو اتحادیه اروپاست و در منطقه شنگن قراردارد.

مجارستان با تاریخ و فرهنگ غنی آن شناخته میشود و مشارکت‌ های گسترده‌ ای در حوزه‌ های هنر، موسیقی، ادبیات، علوم، تکنولوژی و ورزش داشته‌ است. بر اساس آمار سازمان جهانی گردشگری مجارستان یازدهمین کشور محبوب اروپاست. اکثر مردم این کشور به زبان مجاری صحبت میکنند و دیگر زبان های رایج در مجارستان زبان های آلمانی و انگلیسی میباشند. واحد پول این کشور فورینت میباشد که هر دلار آمریکا معادل 310 فورینت مجارستان است.

مزایای مهاجرت به مجارستان
از مهم ترین مزایای مهاجرت به کشور مجارستان این است که شما میتوانید از این کشور به عنوان پلی جهت اقامت و زندگی در دیگر کشورهای برتر اروپایی استفاده کنید.

 

مزایای مهاجرت به مجارستان

مزایای مهاجرت به کشور مجارستان بسیار زیادست. یکی از مهم ترین مزایای مهاجرت به کشور مجارستان این است که شما میتوانید از این کشور به عنوان پلی جهت اقامت و زندگی در دیگر کشورهای برتر اروپایی استفاده کنید.

در ادامه به دیگر مزایای مهاجرت به کشور مجارستان میپردازیم.

  • ثبات اقتصادی و رونق بازار
  • امنیت اجتماعی و سیاسی
  • پایین بودن نرخ جرم و جنایت
  • ثبات سیاسی و اجتماعی
  • بالا بودن استانداردهای زندگی
  • پایین بودن هزینه های زندگی
  • معماری زیبا و تاریخی
  • فرهنگ و تاریخ غنی
  • امکان اخذ اقامت دائم

کشور مجارستان از نظر هزینه زندگی جزو کشورهای ارزان قیمت نیست اما با این حال نسبت به برخی از کشور های اروپایی دیگر ارزان است و افراد می توانند زندگی خوبی داشته باشند. شما میتوانید با رفتن به شهرهای کوچکتر و فاصله گرفتن از پایتخت کشور مجارستان، هزینه های زندگی خود را به مراتب کاهش دهید.

شرایط کارورزی مجارستان

شرایط کارورزی مجارستان یکی دیگر از مهمترین موضوعاتی هست که بایستی بهش بپردازیم. اینکه شرایط کارورزی در مجارستان چگونه است قطعا سوال متقاضیان مهاجرت کارورزی هست. در طی سالهای اخیر اقتصاد کشور مجارستان رو به رشد بوده است و تولید در بخش‌های مختلف این کشور در سطح بالایی قرار گرفته است. مجارستان به عنوان یکی از کشورهای توسعه یافته در نظر گرفته می شود. بخش فناوری این کشور به سرعت درحال پیشرفت است و تنوع بالایی در بخش مشاغل آن ایجاد شده است.

از سال 2004 که این کشور به اتحادیه اروپا ملحق شد، تعداد زیادی شرکت های بین المللی دفاتری را در این کشور ایجاد کردند. وضعیت کسب و کار در مجارستان در جایگاه نسبتا خوبی قرار داد به طوری که در حال حاضر نرخ بیکاری در کشور مجارستان کمتر از 3.9 درصد است. برنامه کاری در مجارستان براساس مقررات بین المللی کار، 40 ساعت در هفته است. اگر کارمندان خواهان دریافت دستمزد بیشتری باشند می توانند به عنوان اضافه کاری کار کنند.

"<yoastmark

 

مشاغل پردرآمد مجارستان

مشاغل پردرآمد مجارستان قطعا برای متقاضیان مهاجرت کارورزی بسیار مهم هست. اگرچه در مجارستان بازار کار بسیار متنوع و دربرگیرنده مشاغل زیاد همراه دستمزدی مناسب است اما برخی از آنها از محبوبیت و درآمد بیشتری برخوردارند. در ادامه آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • پزشک
  • جراح
  • متخصص ارتودنسی
  • انواع مشاغل مدیریتی
  • خلبان
  • قاضی
  • استاد دانشگاه

لازم به ذکر است با توجه به پیشرفت کشور مجارستان در بخش فناوری، مشاغل مربوط به مهندسی و IT دچار تحولی عظیم شده اند.

اخذ ویزا و اقامت کاری

اخذ ویزا و اقامت کاری در مجارستان از دیگر موارد مهمی هست که سوال مهاجرین کارورزی مجارستان هست. یکی از مهمترین شرایط اخذ ویزای کاری در لهستان ، عقد قرارداد کاری با یک کارفرمای مجارستانی است. زمانی که یک کارفرمای مجارستانی یک آکهی کاری را درج میکند و تا 3 ماه هیچ نیروی کار داخلی و مجارستانی برای این شغل پیدا نمیشود، کارفرما میتواند با یک نیروی کار خارجی جهت عقد قرارداد اقدام کند. کارفرمای مجارستانی ملزم است که در ابتدا برای یافتن نیروی کاری مورد نظر شهروندان کشور مجارستان و سپس شهروندان اتحادیه اروپا را در نظر داشته باشد.

یکی دیگر از مهم ترین شرایط اخذ ویزای کاری مجارستان دانستن یکی از زبان های مجاری، آلمانی یا انگلیسی است. متقاضیانی که دارای مهارت و تخصص حرفه ای و مدرک تحصیلی در رشته های مدیریت منابع انسانی، امور مالی و حسابداری، مدیر شبکه و سئو و IT باشند، در اولویت استخدام قرار دارند. همچنین دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل لیسانس در رشته های فنی الزامی می باشد.

انواع ویزای کارورزی مجارستان

انواع ویزای کارورزی مجارستان را در ادامه بهش میپردازیم. تشریح دریافت انواع ویزای کارورزی مجارستان بدلیل عدم آگاهی متقاضیان اقامت کارورزی در مجارستان بسیار اهمیت دارد.

متقاضیانی که قصد اخذ ویزای کار مجارستان را دارند می توانند از طریق روش های زیر نسبت به اخذ ویزای کار و اشتغال در کشور مجارستان اقدام کنند.

 

ویزای نوع D

این ویزا مختص به شهروندان عضو اتحادیه اروپا میباشد. با داشتن ویزای نوع D متقاضیان می توانند در مدت یک ماه به جست و جوی کار در این کشور بپردازند. اگر متقاضی در این مدت موفق به یافتن کار در این کشور شد، می تواند با اخذ ویزای کار به کار مورد نظر مشغول شود.

ویزای نوع اول یا تحصیلی/کاری

این ویزا مختص به دانشجویان بین المللی است. متقاضیان کار در مجارستان میتوانند از طریق اخذ ویزای تحصیلی وارد مجارستان شوند و پس از اتمام دوره تحصیلی نسبت به تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری اقدام کنند. پس از اتمام تحصیل  فرصتی ۹ ماهه به فرد جهت جست و جوی کار در مجارستان داده میشود. متقاضی باید ۱۵ روز قبل از تمام شدن ویزای تحصیلی خود برای اخذ ویزای کاری مجارستان درخواست دهد.

"<yoastmark

 

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کارورزی مجارستان

اسناد ومدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کارورزی مجارستان را میتوان اینگونه بیان کرد.

1.پاسپورت معتبر

2.مدارک تحصیلی و کاری ترجمه شده

3.دعوتنامه کاری

4.عکس پاسپورتی

5.نامه سلامت پزشکی

6.مدارک زبان مورد نیاز

7.رزومه کاری

8.شناسنامه

علاوه بر لیست بالا فرد اگر دارای مدرک زبان یا انواع  مدارک فنی و حرفه ای باشد، باید آنها را نیز ارائه نماید.

لازم به ذکر است شما با ۵ سال کار در مجارستان می‌توانید درخواست اقامت دائم بدهید.

ویزای کارورزی مجارستان – سخن آخر

در این مقاله ما شرایط کار در مجارستان را بررسی کردیم و به مدارک مورد نیاز و چگونگی اخذ ویزای کاری مجارستان از طریق کار اشاره کردیم.

اخذ ویزای کارورزی مجارستان کم هزینه ترین روش جهت اقدام به اخذ اقامت این کشور میباشد. شما با تکیه بر دانش و کمک های مشاوران و متخصصان ما در زمینه مهاجرت به راحتی در کمترین زمان و با حداقل هزینه جهت اخذ ویزای کار مجارستان اقدام کنید.

گروه مهاجرتی سفیران آتیه ساز با سابقه چندین ساله یکی از بهترین مراکز جهت مشاوره و اخذ ویزای تحصیلی ، سرمایه گذاری ، مالی و هر گونه ویزای مهاجرتی و اقامت دائمی هست. هدف ما آسانترین و ارزانترین راه برای متقاضیان جهت مهاجرت متناسب با شرایط آنهاست. از بخش تماس با ما جهت مشاوره رایگان اقدام نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *