ویزای کار کادر درمان فرانسه

ویزای کار کادر درمان فرانسه امروزه یکی از محبوب و پرطرفدارترین روش های مهاجرت کادر درمان به کشور فرانسه است.


ویزای کارورزی کادر درمان فرانسه

ویزای کارورزی کادر درمان فرانسه امروزه یکی از محبوب و پرطرفدارترین روش های مهاجرت کادر درمان به کشور فرانسه است. کشور فرانسه در طی در سالهای اخیر پذیرای مهاجران کار در زمینه کادر درمان بوده است. در این مقاله اطلاعات مفیدی راجب اخذ ویزای کار کادر درمان کشور فرانسه برای شما جمع آوری و به سوالات احتمالی شما در مورد این کار پاسخ داده شده است. اگر قصد اخذ ویزای کار کادر درمان فرانسه را دارید در این مقاله همراه ما باشید.

درباره کشور فرانسه

فرانسه  یکی از کشورهای اروپای غربی است. فرانسه یکی از سه کشوری است که سواحلی هم در دریای مدیترانه و هم در اقیانوس اطلس دارد. به دلیل شکل نقشه این کشور، در زبان فرانسوی به آن لقب l’Hexagone (شش‌ضلعی) داده ‌اند. فرانسه با آندورا، اسپانیا، ایتالیا، سوئیس، آلمان، لوکزامبورگ، بلژیک، موناکو و همچنین بریتانیا همسایه و هم مرز است.

فرانسه بزرگ‌ ترین کشور اروپای غربی و اتحادیه اروپا و همچنین سومین کشور بزرگ در کل قاره اروپا به ‌شمار می‌ آید. جمعیت فرانسه فراتر از 67.2 میلیون نفر است که با این شمار، فرانسه در رتبه دومین کشور پرجمعیت پس از آلمان در اتحادیه اروپا قرار می‌ گیرد. پایتخت فرانسه، شهر پاریس است. این شهر بزرگ ‌ترین شهر این کشور و مرکز اصلی تجارت و فرهنگ فرانسه است. زبان رسمی کشور فرانسه فرانسوی  و واحد پول این کشور یورو میباشد.

پس از پایان قرون وسطا، فرانسه تبدیل به یکی از سه ابر قدرت در قاره اروپا شد. همچنین در طول تاریخ طولانی این کشور، فرانسه تبدیل به مهم ‌ترین کانون پرورش بسیاری از هنرمندان، اندیشمندان و دانشمندان در زمینه‌ های گوناگون گردید تا جایی که این کشور را مرکز پیدایش و شکوفایی فرهنگ مدرن جهان می‌ پندارند. فرانسه چهارمین کشور دارنده بیشترین میراث جهانی یونسکو در جهان است. هر ساله بیش از ۸۳ میلیون گردشگر به این کشور سفر می ‌کنند و کشور فرانسه دارنده مقام اول از نظر شمار گردشگر است. این کشور دارای رتبه پنجم در میان دیگر کشورها از نظر بودجه و هزینه‌ های نظامی است. همچنین از نظر ذخایر هسته‌ ای، رتبه سوم را داراست.

فرانسه یکی از کشورهای توسعه یافته است که قدرت اقتصادی بسیاری دارد. از دید اقتصادی، هفتمین اقتصاد بزرگ جهان و از نظر برابری قدرت خرید رتبه نهم جهان است. در زمینهٔ استانداردهای بین‌ المللی، فرانسه را میتوان از کشورهای پیشرو دانست. استانداردهای بالای زندگی، تحصیلات، سلامت، امید به زندگی، آزادی و شاخص بالای توسعه انسانی فرانسه را از جمله کشورهای ایدئال برای زندگی معرفی می ‌کند. فرانسه همچنین از کشورهای مؤسس سازمان ملل متحد بوده و یکی از پنج عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد است. کشور فرانسه فرهنگ های مختلفی دارد. مردم فرانسه به تحصيلات ، لباس ، غذا و هنر اهميت بسزایی می دهند. برای فرانسوی ها خانواده بسیار مهم است. مردم فرانسه اغلب روی زبان خود تعصب دارند و ترجيح می دهند به زبان ديگری صحبت نكنند

مزایا و معایب مهاجرت به فرانسه
مزایا و معایب مهاجرت به فرانسه و زندگی در آن کشور با مشاوره با گروه مهاجرتی سفیران آتیه ساز

مزایا و معایب مهاجرت به فرانسه

مزایا و معایب مهاجرت و زندگی در کشور فرانسه در این بخش بررسی میشود. شما اگر قصد مهاجرت به هر کشوری را دارید ابتدا باید مزایا و معایب مهاجرت و زندگی در آن کشور را مورد بررسی قرار دهید. در ادامه این بخش ما شما را در جریان برخی از ایم مزایا و معایب میگذاریم.

 

مزایای مهاجرت به فرانسه

برخورداری از خدمات درمانی عالی و کم قیمت

امکان سفر آزادانه و بدون نیاز به ویزا به کشور های حوزه شنگن

برقراری تعادل میان کار و تفریح

فرهنگ و تاریخ غنی

امنیت شغلی

اقتصادی بودن هزینه های زندگی

حمل و نقل عمومی گسترده و پیشرفته

خرید راحت ملک و املاک

ارائه امکانات برای ایجاد کسب و کار

شرایط آب و هوایی عالی

آزادی و برابری

سطح بالای سیستم آموزشی و تحصیل

طبیعت بکر و زیبا

امکان اخذ ویزای همراه

معایب مهاجرت به فرانسه

هزینه بالای زندگی در برخی شهر های فرانسه

حساسیت و تعصب فرانسوی ها روی زبان فرانسوی

نرخ بالای مالیات

شرایط کاری کادر درمان در فرانسه

شرایط کاری کادر درمان در کشور فرانسه یکی دیگر از مهمترین موضوعاتی هست که بایستی بهش بپردازیم. یکی از سوالات حتمی متقاضیان کار در کشور فرانسه این است که شرایط کار در این کشور چگونه است. در حال حاضر شرایط به صورتی است که بیکاری در فرانسه کمی بالاتر از میانگین اتحادیه اروپا است. در حالت کلی بر اساس موسسه ملی آمار و مطالعات اقتصادی نرخ بیکاری فرانسه در حال حاضر 7.1٪ است.

کادر درمان با مهاجرت به فرانسه این امکان را خواهند یافت تا بتوانند از طریق شرکت در دوره‌های کارورزی در یکی از بیمارستان‌های این کشور مشغول به کار شوند. به طور کلی کار برای کادر درمان در فرانسه همواره در دسترس است و این قشر این روزها جزو اقشار پرمشغله به حساب می آیند.

با شیوع ویروس کرونا اکثر کشورها نیاز شدیدی به کادر درمان پیدا کرده و از این رو سختگیری هایی که در گذشته برای مهاجرت کاری کادر درمان بوده به حداقل رسیده است.

اخذ ویزا و اقامت کاری کادر درمان در فرانسه
امروزه بهترین روش برای اخذ ویزای کار برای کادر درمان، شرکت در دوره های کارورزی کادر درمان در این کشور میباشد.

اخذ ویزا و اقامت کاری کادر درمان در فرانسه

امروزه بهترین روش برای اخذ ویزای کار برای کادر درمان، شرکت در دوره های کارورزی کادر درمان در این کشور میباشد. لازم به ذکر است که این دوره ها ظرفیتی محدود دارند. این دوره ها اغلب به زبان انگلیسی بوده و با توجه به خواست بیمارستان یا مرکز پزشکی متقاضیان شرکت در این دوره ها لازم است مدرک زبان انگلیسی داشته باشند. در برخی شرایط اخذ ویزا و مهاجرت به فرانسه از این طریق بدون مدرک زبان نیز امکان پذیر است. با شرکت در این دوره ها  افراد به صورت داوطلبی و برحسب توانمندی‌ها و دانش خود در بیمارستان‌ها یا سایر مراکز پزشکی معتبر به کار مشغول می‌شود. در این دوره کارآموزان زیر نظر یک پزشک متخصص مشغول به کار می‌شوند. پس از اتمام دوره کارورزی اکثر کارآموزان در همان بیمارستان‌ها و یا مراکز پزشکی که به کارورزی مشغول شدند، استخدام شده و مشغول به کار می‌شوند.

در این دوره ها معمولا به متقاضی کارورزی حقوقی پرداخت نمیشود اما هزینه اسکان کادر درمان در این دوره رایگان است. همچنین در شرایطی که فرد کارآموز به زبان انگلیسی و مباحث تخصصی مرتبط با رشته خود مسلط باشد، امکان کار همراه با دریافت حقوق در همان بیمارستان یا مرکز پزشکی برای آن فرد محیا است. مدت زمان این دوره ها حداکثر یک سال بوده و در طول مدت کارآموزی فرد امکان و اجازه کار برای 20 ساعت در هفته را دارد.

کادر درمان با مهاجرت به کشور فرانسه و شرکت در دوره های کارورزی زمینه فرصت های شغلی عالی در آینده را برای خود فراهم می کنند.

شرایط بسیار خوب و مناسبی برای این افراد جهت یادگیری زبان فرانسوی نیز وجود دارد. کارآموزان امکان شرکت در دوره های زبان فرانسه را به صورت رایگان دارند و با انجام این کار میتوانند آینده خود را در کشور فرانسه یا استان های فرانسوی زبان کانادا تضمین کنند.

در این روش امکان درخواست برای ویزای همراه (همسر و فرزندان زیر 18 سال) نیز وجود دارد و همچنین شرایط بسیار عالی برای همراهان فرد متقاضی وجود دارد. فرزندان متقاضی میتوانند در مدارس فرانسه به صورت رایگان تحصیل کنند و همچنین همسر فرد کارآموز اجازه کار 20 ساعت در هفنه را دارد.

لازم به ذکر است اقدام به مهاجرت به فرانسه از این روش دارای شرایط سنی میباشد و فرد متقاضی بایستی حداکثر 39 سال داشته باشد.

مدارک نیاز جهت اخذ ویزای کادر درمان
مدارک نیاز جهت اخذ ویزای کادر درمان شامل مدرک دانشگاهی در رشته های مرتبط به کادر درمان ، سابقه کار ، مدرک زبان انگلیسی و نامه وضعیت سلامت هست.

مدارک نیاز جهت اخذ ویزای کادر درمان

  1. مدرک دانشگاهی در رشته های مرتبط به کادر درمان
  2. سابقه کار (الزامی نمیباشد اما امتیاز محسوب میشود)
  3. مدرک زبان انگلیسی (با توجه به شرایط پذیرش)
  4. نامه وضعیت سلامت

حالا ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که بعد از گذراندن این دوره ها چه پیش می آید و آینده شغلی شما به چه سویی میرود.

پس از گذراندن این دوره ها به کارآموزان مدرکی اعطا میگردد. این مدرک در سرار اتحادیه اروپا و همچنین کانادا و آمریکا معتبر بوده و این امکان برای فرد فراهم میشود که با داشتن این مدرک در مراکز درمانی و بیمارستان های واقع در این کشور ها به کار مشغول شوند.

در صورتی که کارآموزان به زبانی فرانسوی تا سطح B2 مسلط باشند، میتوانند در همان بیمارستان یا مرکز درمانی محل کارآموزی استخدام و مشغول به کار شوند.

همچنین پس از اخذ مدرک کارآموزی فرد متقاضی یک فرصت حدودا یک ساله جهت پیدا کردن کار در کشور فرانسه دارد. در صورت یافتن شغل به فرد ویزای کار اعطا میگردد و پس از 3 سال کار در این کشور متقاضی میتواند جهت اخذ اقامت دائم کشور فرانسه اقدام کند.

ویزای کار کادر درمان در فرانسه-سخن آخر

در این مقاله ما شرایط کار برای کادر درمان در فرانسه را بررسی کردیم و به مدارک مورد نیاز و چگونگی مهاجرت کادر درمان را به فرانسه از طریق کار اشاره کردیم. همانگونه که در مقاله برای شما عنوان کردیم مهاجرت کادر درمان به فرانسه از مزیت های زیادی برخوردار است. شما با تکیه بر دانش و کمک های مشاوران و متخصصان ما در زمینه مهاجرت به راحتی در کمترین زمان و با حداقل هزینه جهت اخذ ویزای کار فرانسه اقدام کنید.

گروه مهاجرتی سفیران آتیه ساز با سابقه چندین ساله یکی از بهترین مراکز جهت مشاوره و اخذ ویزای تحصیلی ، سرمایه گذاری ، مالی و هر گونه ویزای مهاجرتی و اقامت دائمی هست. هدف ما آسانترین و ارزانترین راه برای متقاضیان جهت مهاجرت متناسب با شرایط آنهاست. از بخش تماس با ما جهت مشاوره رایگان اقدام نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *