ویزای کارورزی فرانسه

ویزای کارورزی فرانسه امروزه یکی از ویزاهای محبوب و پرطرفدار کشور فرانسه است.


ویزای کارورزی فرانسه

ویزای کارورزی فرانسه امروزه یکی از ویزاهای محبوب و پرطرفدار کشور فرانسه است. بسیاری از متقاضیان مهاجرت به فرانسه و دیگر کشورها به اخذ ویزای کار و مهاجرت از طریق کار تمایل دارند. کشور فرانسه در طی در سالهای اخیر پذیرای مهاجران شغلی فراوانی بوده است. در این مقاله اطلاعات مفیدی راجب اخذ ویزای کار کشور فرانسه برای شما جمع آوری و به سوالات احتمالی شما در مورد این کار پاسخ داده شده است. اگر قصد اخذ ویزای کار فرانسه را دارید در این مقاله همراه ما باشید.

 

درباره کشور فرانسه

فرانسه  یکی از کشورهای اروپای غربی است. فرانسه یکی از سه کشوری است که سواحلی هم در دریای مدیترانه و هم در اقیانوس اطلس دارد. به دلیل شکل نقشه این کشور، در زبان فرانسوی به آن لقب l’Hexagone (شش‌ضلعی) داده ‌اند. فرانسه با آندورا، اسپانیا، ایتالیا، سوئیس، آلمان، لوکزامبورگ، بلژیک، موناکو و همچنین بریتانیا همسایه و هم مرز است. فرانسه بزرگ‌ ترین کشور اروپای غربی و اتحادیه اروپا و همچنین سومین کشور بزرگ در کل قاره اروپا به ‌شمار می‌ آید. جمعیت فرانسه فراتر از 67.2 میلیون نفر است که با این شمار، فرانسه در رتبه دومین کشور پرجمعیت پس از آلمان در اتحادیه اروپا قرار می‌ گیرد.

پایتخت فرانسه، شهر پاریس است. این شهر بزرگ ‌ترین شهر این کشور و مرکز اصلی تجارت و فرهنگ فرانسه است. زبان رسمی کشور فرانسه فرانسوی و واحد پول این کشور یورو میباشد. پس از پایان قرون وسطا، فرانسه تبدیل به یکی از سه ابر قدرت در قاره اروپا شد. همچنین در طول تاریخ طولانی این کشور، فرانسه تبدیل به مهم ‌ترین کانون پرورش بسیاری از هنرمندان، اندیشمندان و دانشمندان در زمینه‌ های گوناگون گردید تا جایی که این کشور را مرکز پیدایش و شکوفایی فرهنگ مدرن جهان می‌ پندارند.

فرانسه چهارمین کشور دارنده بیشترین میراث جهانی یونسکو در جهان است. هر ساله بیش از ۸۳ میلیون گردشگر به این کشور سفر می ‌کنند و کشور فرانسه دارنده مقام اول از نظر شمار گردشگر است. این کشور دارای رتبه پنجم در میان دیگر کشورها از نظر بودجه و هزینه‌ های نظامی است. همچنین از نظر ذخایر هسته‌ ای، رتبه سوم را داراست. فرانسه یکی از کشورهای توسعه یافته است که قدرت اقتصادی بسیاری دارد. از دید اقتصادی، هفتمین اقتصاد بزرگ جهان و از نظر برابری قدرت خرید رتبه نهم جهان است.

در زمینهٔ استانداردهای بین‌ المللی، فرانسه را میتوان از کشورهای پیشرو دانست. استانداردهای بالای زندگی، تحصیلات، سلامت، امید به زندگی، آزادی و شاخص بالای توسعه انسانی فرانسه را از جمله کشورهای ایده آل برای زندگی معرفی می ‌کند. فرانسه همچنین از کشورهای مؤسس سازمان ملل متحد بوده و یکی از پنج عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد است. کشور فرانسه فرهنگ های مختلفی دارد. مردم فرانسه به تحصيلات ، لباس ، غذا و هنر اهميت بسزایی می دهند. برای فرانسوی ها خانواده بسیار مهم است. مردم فرانسه اغلب روی زبان خود تعصب دارند و ترجيح می دهند به زبان ديگری صحبت نكنند.

 

مزایا و معایب مهاجرت به فرانسه
مزایا و معایب مهاجرت و زندگی در کشور فرانسه و هر کشوری اولین گام جهت اقدام به مهاجرت هست

مزایا و معایب مهاجرت به فرانسه

مزایا و معایب مهاجرت و زندگی در کشور فرانسه در این بخش بررسی میشود. شما اگر قصد مهاجرت به هر کشوری را دارید ابتدا باید مزایا و معایب مهاجرت و زندگی در آن کشور را مورد بررسی قرار دهید. در ادامه این بخش ما شما را در جریان برخی از ایم مزایا و معایب میگذاریم.

 

مزایای مهاجرت به فرانسه

مزایای مهاجرت به فرانسه را میتوان اینگونه بیان کرد.

برخورداری از خدمات درمانی عالی و کم قیمت

امکان سفر آزادانه و بدون نیاز به ویزا به کشور های حوزه شنگن

برقراری تعادل میان کار و تفریح

فرهنگ و تاریخ غنی

امنیت شغلی

اقتصادی بودن هزینه های زندگی

حمل و نقل عمومی گسترده و پیشرفته

خرید راحت ملک و املاک

ارائه امکانات برای ایجاد کسب و کار

شرایط آب و هوایی عالی

آزادی و برابری

سطح بالای سیستم آموزشی و تحصیل

طبیعت بکر و زیبا

امکان اخذ ویزای همراه

 

معایب مهاجرت به فرانسه

معایب مهاجرت به فرانسه را میتوان اینطور بیان کرد.

هزینه بالای زندگی در برخی شهر های فرانسه

حساسیت و تعصب فرانسوی ها روی زبان فرانسوی

نرخ بالای مالیات

 

شرایط کارورزی فرانسه

شرایط کارورزی کشور فرانسه یکی دیگر از مهمترین موضوعاتی هست که بایستی بهش بپردازیم. یکی از سوالات حتمی متقاضیان کار در کشور فرانسه این است که شرایط کار در این کشور چگونه است. در حال حاضر شرایط به صورتی است که بیکاری در فرانسه کمی بالاتر از میانگین اتحادیه اروپا است. بر اساس موسسه ملی آمار و مطالعات اقتصادی نرخ بیکاری فرانسه در حال حاضر 7.1٪ است. بازار کار در فرانسه بیشتر در صنایع توسعه یافته چون هوا فضا، خودرو، داروسازی، ماشین آلات صنعتی، الکترونیک، امور مالی، غذا و نوشیدنی و گردشگری است.

ساعت کاری برای کارمندان در هفته 35 ساعت است و ساعت مازاد، به عنوان اضافه کاری محاسبه می شوند. حدود یک تا دو ساعت زمان برای ناهار و حداقل پنج هفته تعطیلات در سال به علاوه سایر مزایا مانند مرخصی به شما تعلق می گیرد.

 

مشاغل مورد نیاز و پرطرفدار در فرانسه
اگرچه در فرانسه بازار کار بسیار متنوع و دربرگیرنده مشاغل زیاد همراه دستمزدی مناسب است اما برخی از آنها با توجه به شرایط اقتصادی و جامعه از نیاز و محبوبیت بیشتری برخوردارند.

مشاغل مورد نیاز و پرطرفدار در فرانسه

مشاغل مورد نیاز و پرطرفدار در فرانسه اگرچه در فرانسه بازار کار بسیار متنوع و دربرگیرنده مشاغل زیاد همراه دستمزدی مناسب است اما برخی از آنها با توجه به شرایط اقتصادی و جامعه از نیاز و محبوبیت بیشتری برخوردارند. در ادامه آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

متخصص فناوری و ارتباطات

پزشک

انواع شاخه های مهندسی

نجار

کارگر ساختمانی

تحقیق و توسعه

IT

کارمند بانک

گردشگری

هتلداری

آشپزی

معلم

 

اخذ ویزا و اقامت کاری فرانسه

اخذ ویزای کارورزی فرانسه ابتدا نیاز به یافتن یک کارفرمای فرانسوی و یک پیشنهاد شغلی دارید. برای تحقق این امر لازم است ابتدا زبان فرانسوی را یاد بگیرد زیرا اکثر موقعیت های شغلی در فرانسه به زبان فرانسوی نیاز دارند. کارفرمای فرانسوی تنها در صورتی که تست بازار کار را انجام داده باشد می تواند شما را در آن سمت شغلی استخدام کند.

تست بازار کار به این صورت است که شغل مورد نظر ابتدا در کشور فرانسه به مدت سه ماه آگهی می شود و اگر فرد مناسبی یافت نشود، برای مدت سه ماه دیگر در اتحادیه اروپا آگهی می شود و اگر مجددا فرد مناسبی یافت نشد، کارفرما می تواند فردی را از خارج از اتحادیه اروپا استخدام کند. برای پیدا کردن کار در فرانسه می توانید از طریق موسسات کاریابی، بدون حضور در کشور فرانسه کاریابی کنید و پیشنهاد کار بگیرید.

در فرانسه دو نوع قرارداد کاری وجود دارد. قرارداد موقت و قرارداد آزاد.

بیشتر مشاغل در این کشور به صورت موقت هستند و در پایان کار، قرارداد ممکن است تمدید شود یا خاتمه یابد.

لازم به ذکر است مدت ‌زمان ویزای فرد، طبق قرارداد وی متفاوت خواهد بود.

 

انواع ویزای کاری فرانسه
انواع ویزای کاری فرانسه : ویزای کاری بلند مدت فرانسه ، ویزای جستجوی کارورزی فرانسه ، ویزای کاری داوطلبانه فرانسه و ویزای کاری تجاری فرانسه

انواع ویزای کاری فرانسه

متقاضیانی که قصد اخذ ویزای کارورزی فرانسه را دارند می توانند از طریق روش های زیر نسبت به اخذ ویزای کار و اشتغال در کشور فرانسه اقدام کنند.

ویزای کاری بلند مدت فرانسه :

این نوع ویزا برای متقاضیان کار در فرانسه صادر می شود و مدت اعتبار آن بیش از 3 ماه است.

ویزای جستجوی کارورزی فرانسه :

این نوع ویزا مختص دانشجویانی است که دوره تحصیلی خود را تمام کرده اند و با ویزای تحصیلی خود تا مدت یک سال می توانند در جستجوی کار مورد نظر باشند. مدت اعتبار این ویزا یک سال است.

 

ویزای کاری داوطلبانه فرانسه

ویزای کاری داوطلبانه فرانسه این نوع ویزا مختص افرادی است که قصد شرکت در کار بشردوستانه در فرانسه را دارند. مدت زمان اعتبار این ویزا یک سال است.

 

ویزای کاری تجاری فرانسه

ویزای کاری تجاری فرانسه برای متقاضیانی صادر می شود که قصد راه اندازی کسب و کار و تجارتی را در فرانسه دارند.

ویزای کاری از طریف پیشنهاد کاری :این نوع ویزا در صورتی که در طی مدت آگهی هیچ نیروی کاری در کشور فرانسه و کشورهای اتحادیه اروپا برای این کار پیدا نشود، به کارفرما این اجازه را میدهد که این کار را به نیروی کاری دیگری پیشنهاد دهد.

سایر ویزا های کار فرانسه

ویزای کاری محققان و دانشمندان

ویزای کاری هنرمندان

ویزای کاری سرمایه گذاران

ویزای کاری کارگران ماهر

ویزا کاری هنرمندان و ورزشکاران

ویزای کاری نمایندگی شرکت های معتبر

ویزا کاری کارمندان با ماموریت کاری در فرانسه

 

مدارک مورد نیاز جهت ویزای کارورزی فرانسه

مدارک مورد نیاز جهت ویزای کارورزی فرانسه را میتوان اینگونه بیان کرد.

1.پاسپورت معتبر

2.نامه تمکن مالی

3.دعوتنامه و قرارداد کاری

4.عکس پاسپورتی

5.گواهی عدم سوپیشینه

6.مدرک زبان فرانسوی

7.رزومه کاری و گواهی اشتغال

8.مدارک کاری و تحصیلی

9.فرم درخواست ویزا

10.اجاره نامه محل اقامت در فرانسه

 

ویزای کار فرانسه سخن آخر

در این مقاله ما شرایط کار در فرانسه را بررسی کردیم و به مدارک مورد نیاز و چگونگی اخذ ویزای کاری فرانسه از طریق کار اشاره کردیم.

اخذ ویزای کار فرانسه کم هزینه ترین روش جهت اقدام به اخذ اقامت این کشور میباشد. شما با تکیه بر دانش و کمک های مشاوران و متخصصان ما در زمینه مهاجرت به راحتی در کمترین زمان و با حداقل هزینه جهت اخذ ویزای کار فرانسه اقدام کنید.

گروه مهاجرتی سفیران آتیه ساز با سابقه چندین ساله یکی از بهترین مراکز جهت مشاوره و اخذ ویزای تحصیلی ، سرمایه گذاری ، مالی و هر گونه ویزای مهاجرتی و اقامت دائمی هست. هدف ما آسانترین و ارزانترین راه برای متقاضیان جهت مهاجرت متناسب با شرایط آنهاست. از بخش تماس با ما جهت مشاوره رایگان اقدام نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *