اقامت اروپا با خرید ملک

اقامت اروپا با خرید ملک

اقامت اروپا با خرید ملک یکی دیگر از روش های مهاجرت به اروپا ، است. در این روش متقاضی در ازای خرید ملک ، اقامت آن کشور را به دست می آورد.

مهاجرت از طریق خرید ملک یکی از بهترین و سریع ترین روش های مهاجرت میباشد. چون فرد متقاضی میتواند بدون دانش زبان و سابقه کار و زندگی در آن کشور، اقامت یا شهروندی آن کشور را بگیرد. گرچه این روش پر هزینه ای است اما مورد توجه بسیاری از متقاضیان مهاجرت میباشد

ویزای سرمایه گذاری ملکی به ویزای طلایی معروف است. متقاضیانی که میخواهند از طریق خرید ملک به کشوری مهاجرت کنند، برای اخذ این ویزا اقدام میکنند. لازم به ذکر است که این روش مهاجرتی از هزینه های بالایی برخوردار است

مزایای خرید ملک در اروپا

داشتن ملک و سرمایه در یک کشور اروپایی

امکان سفر به کشورهای منطقه شنگن بدون نیاز به ویزا

امکان افتتاح حساب در بانک‌ های معتبر اروپایی

امکان تحصیل در دانشگاه‌ های برتر اروپایی

امکان اخذ شهروندی اتحادیه اروپا

در اتحادیه اروپا کشورهایی هستند که شما میتوانید با خرید و سرمایه گذاری ملکی موفق به اخد اقامت آن کشور شوید

این کشور ها اعم اند از:

اقامت پرتغال با خرید ملک
با توجه به سودآوری بالای بازار املاک در پرتغال، این کشور سرمایه گذاران بین المللی زیادی را جذب کرده است.

اقامت پرتغال با خرید ملک

با توجه به سودآوری بالای بازار املاک در پرتغال، این کشور سرمایه گذاران بین المللی زیادی را جذب کرده است. سرمایه گذاری املاکی در پرتغال از ثبات بالایی برخوردار است. به طوری که حتی در شرایط بحرانی کرونا، قیمت خرید و اجاره ملک در پرتغال ثابت ماند.

مراحل خرید ملک و درخواست ویزا:

افتتاح حساب بانکی در پرتغال

اقدام جهت اخذ ویزای شنگن

سفر قانونی به پرتغال از طریق ویزای شنگن

انتخاب ملک

بررسی های قانونی و حقوقی

انتقال سرمایه به حساب بانکی در پرتغال

امضای قرارداد

درخواست گلدن ویزا

مصاحبه حضوری

دریافت کارت اقامت

اقامت آلمان با خرید ملک

اقامت آلمان با خرید ملک

پاسپورت آلمانی به طور گسترده به عنوان یکی از قدرتمندترین پاسپورت های جهان شناخته می شود. شهروندان آلمان به بیش از 185 کشور بدون ویزا دسترسی دارند. هیچ اقامت یا شهروندی مشخصی از طریق خرید ملک در آلمان وجود ندارد ولیکن ماده 21 قانون اقامت آلمان به سرمایه گذاران خارجی اجازه می دهد تا از طریق سرمایه گذاری تحت شرایط خاصی مجوز اقامت ملی سه ساله دریافت کنند

زمانی که در آلمان سرمایه گذاری می کنید، همراه با اقامت از مزایای بسیاری برخوردار می شوید.

 اقتصاد قوی

آلمان به دلیل اقتصاد قوی، موقعیت مرکزی و نقشش در اتحادیه اروپا یکی از بهترین کشورها برای سرمایه گذاری است. از آن به عنوان نیروگاه اقتصادی اروپا نیز یاد می شود. وقتی در آلمان سرمایه گذاری می کنید، بخشی از یک اقتصاد قوی می شوید.

کیفیت زندگی

آلمان از کیفیت زندگی بالایی برای ساکنان خود برخوردار است. سیستم تامین اجتماعی و فرصت های شغلی کشور در کنار امکانات آموزشی و بهداشتی بسیار گسترده است. بر اساس شاخص توسعه انسانی، کیفیت زندگی آلمان در رتبه ششم جهان قرار دارد.

ویزای همراه

هنگامی که در آلمان سرمایه گذاری می کنید، اعضای نزدیک خانواده شما نیز می توانند برای اقامت در این کشور درخواست دهند. همسر و فرزندان تحت تکفل شما زیر 18 سال نیز می توانند واجد شرایط مجوز اقامت شوند. فرزندان بالغ شما که به شما وابسته هستند نیز می توانند واجد شرایط شوند.

مسیر شهروندی

سرمایه گذاری در آلمان و زندگی در آنجا می تواند منجر به شهروندی شود. پس از شش تا هشت سال اقامت در این کشور، ممکن است واجد شرایط دریافت پاسپورت آلمانی باشید، که به شما امکان ورود-سفر بدون نیاز به ویزا به بیش از 185 کشور در سراسر جهان می دهد.

اقامت یونان با خرید ملک
دولت کشور یونان همواره از سرمایه گذاران استقبال کرده و روند سرمایه گذاری را برای متقاضیان آسان میکند.

اقامت یونان با خرید ملک

سرمایه گزاری در کشور یونان در طی سال های اخیر و با رشد اقتصادی این کشور آسان تر شده است. دولت کشور یونان همواره از سرمایه گذاران استقبال کرده و روند سرمایه گذاری  را برای متقاضیان  آسان میکند. لازم است متقاضیان سرمایه گذاری در این کشور عوامل موثر را برای بهره مندی حداکثر از مزایای موجود بررسی نمایند.

در ادامه برخی از مزایای سر مایه گذاری ملکی در یونان آمده است.

امکان افتتاح حساب بانک های اروپایی

سفر آزادانه به همه کشورهای حوزه شنگن

تحصیل رایگان

امکان دریافت اقامت دائم

در این نوع از سرمایه گذاری فرد می تواند برای همسر، فرزندان زیر 21 سال و پدر و مادر خود یا پدر و مادر همسر خود نیز جهت اخذ گلدن ویزا اقدام کند. فرد با خرید ملک در این کشور فرد اقامت 5 ساله دریافت می نماید. خرید ملک در یونان به نسبت باقی کشورهای اروپایی هزینه کمتری دارد. فرد باید حتما برای اخذ ئ تمدید اقامت خود یک ملک به ارزش حداقل 250 هزار یورو داشته باشد.

بهترین و محبوب ترین شهرهای یونان جهت سرمایه گذاری ملکی

لاریسا

کرت

تسالونیکی

اقامت اسپانیا با خرید ملک
خرید ملک در اسپانیا امتیازات بسیاری دارد. بهره مندی از تحصیل ، بیمه و درمان رایگان و اجازه کار در اسپانیا برای تمام افراد خانواده از ابتدای دریافت اقامت.

اقامت اسپانیا با خرید ملک

خرید ملک در اسپانیا امتیازات بسیاری دارد. بهره مندی از  تحصیل ، بیمه و درمان رایگان و اجازه کار در اسپانیا برای تمام افراد خانواده از ابتدای دریافت اقامت. که این امر باعث کاهش هزینه ها می شود . در کشور اسپانیا هیچ محدودیتی در میزان سرمایه گذاری در خرید ملک از نظر ارزش ملک وجود ندارد، البته بهتر است حداقل سرمایه گذاری در املاک اسپانیا 100 هزار یورو باشد. با خرید ملک با ارزش کمتر از 500 هزار یورو به افراد خانواده ویزاهای یک ساله اسپانیا داده می شود. در صورتی که ارزش ملک های خریداری شده به بیش از 500 هزار یورو برسد، به تمام اعضای خانواده و حتی فرزندان بالاتر از ۱۸ سال خانواده اقامت دائم اسپانیا یا گلدن ویزای اسپانیا تعلق می گیرد.

شهرهایی که ایرانیان علاقه به خرید ملک در آنها دارند:

بارسلونا

مادرید

مایورکا

ماربیا

والنسیا

جزایر اسپانیا

قیمت پایه خرید ملک در این شهر ها متفاوت است.

مزایای خرید ملک در اسپانیا

۱- حق سکونت در کشور اسپانیا

۲- معافیت از پرداخت مالیات سالانه

۳- امکان افتتاح حساب بانک های اروپایی

۴- امکان تحصیل رایگان فرزندان در کشور اسپانیا

۵- سفر آزادانه به همه کشورهای حوزه شنگن

۶- امکان اخذ تابعیت کشور اسپانیا پس از ۱۰ سال

اقامت فرانسه با خرید ملک
خرید ملک در فرانسه مدت‌هاست که برای خارجی‌هایی که به دنبال خانه رویایی یا اقامتگاه دوم هستند، انتخاب محبوبی بوده است.

اقامت فرانسه با خرید ملک

خرید ملک در فرانسه مدت‌هاست که برای خارجی‌هایی که به دنبال خانه رویایی یا اقامتگاه دوم هستند، انتخاب محبوبی بوده است. با مناطق روستایی متنوع، فرهنگ غنی و بازار مسکن نسبتاً باثبات، جای تعجب نیست که بسیاری از خریداران خارج از کشور، به ویژه شهروندان بریتانیایی و سایر شهروندان غیر اتحادیه اروپا، به سمت خرید ملک فرانسوی جذب شوند.

خرید ملک در فرانسه به طور خودکار به شهروندان غیر اتحادیه اروپا اجازه اقامت دائم نمی دهد. آنها باید برای دریافت ویزای طولانی مدت یا اجازه اقامت با رعایت شرایطی مانند اثبات منابع مالی کافی و داشتن پوشش بیمه درمانی اقدام کنند. فرانسه به خارجی ها اجازه نمی دهد که با خرید یک ملک، صرف نظر از قیمت آن، اقامت دریافت کنند. با این وجود، می‌توانید با استفاده از روش‌های دیگری اقامت دریافت کنید.

شهروندان فرانسوی می توانند بدون ویزا به 188 کشور سفر کنند و آزادانه از کشورهای حوزه شنگن، ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا و ژاپن دیدن کنند. فرانسه یکی از اعضای اتحادیه اروپا است. با پاسپورت فرانسوی می توانید کار کنید، تجارت کنید، در مدرسه یا دانشگاه هر کشوری در اتحادیه اروپا، نروژ، سوئیس، لیختن اشتاین و ایسلند ثبت نام کنید.

گروه مهاجرتی سفیران آتیه ساز با سابقه چندین ساله یکی از بهترین مراکز جهت مشاوره و اخذ ویزای تحصیلی ، سرمایه گذاری ، مالی و هر گونه ویزای مهاجرتی و اقامت دائمی هست. هدف ما آسانترین و ارزانترین راه برای متقاضیان جهت مهاجرت متناسب با شرایط آنهاست. از بخش تماس با ما جهت مشاوره رایگان اقدام نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *