مهاجرت به اروپا (بررسی بهترین مقصد و هزینه ها)

مهاجرت به اروپا (بررسی بهترین مقصد و هزینه ها)

دلایل مختلفی وجود دارد که افراد به اروپا مهاجرت می‌کنند و مهاحرت به اروپا متقاضی زیادی دارد. از جمله فرصت‌های شغلی بهتر، حقوق بالاتر، استاندارد زندگی بالاتر و حمایت بهتر دولت

اروپا امروزه با ارائه خدمات و امتیازات بی شمار به یکی از مهم ترین مقاصد مهاجرت تبدیل شده است. بعد از قاره آمریکا این اروپاست که بیشترین آمار مهاجران ایرانی را در خود جای داده است. قاره اروپا شبه‌ جزیره بزرگی است که به ‌خاطر اندازه فیزیکی و اهمیت تاریخی و سنت‌ هایش به عنوان یک قاره در نظر گرفته شده ‌است. اروپا از شمال با اقیانوس منجمد شمالی، از غرب با اقیانوس اطلس، از جنوب با دریای مدیترانه و از شرق با آسیا همسایه است.

مزایای مهاجرت به اروپا

مهاجرت به اروپا دارای چندین مزیت است که عبارتند از

  • امکان سفر بدون ویزا به سایر کشورهای اروپایی
  • دسترسی به برنامه های بهداشتی مقرون به صرفه ملی
  • دسترسی به حقوق بالا
  • فرصتی برای زندگی در یکی از توسعه یافته ترین کشورهای جهان
  • فرصتی برای زندگی در یک کشور امن
  • تعادل کار و زندگی بهتر
  • دسترسی به مناظر تاریخی معروف و فضاهای سبز

هنگامی که برای مهاجرت خود برنامه ریزی می کنید، مهم است که به یاد داشته باشید که برخی از کشورها ممکن است برای شما مناسب تر از سایرین باشند. به همین دلیل، شما باید تحقیقات گسترده ای انجام دهید و کشورهای اروپایی را که برای مهاجران بهترین هستند، بیابید

برخی از بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجران عبارتند از

  • پرتغال
  • اسپانیا
  • آلمان
  • لوکزامبورگ
  • انگلستان
  • فنلاند
  • ایسلند
  • ایرلند
  • سوئیس

این کشورها هنگام سنجش کیفیت زندگی، مراقبت‌های بهداشتی، اجتماعی، فیزیکی و امنیت مالی که به شهروندان و ساکنان خود ارائه می‌کنند بهترین هستند.

مهاجرت به پرتغال
پرتغال برای اکثر مهاجران نسبتاً ارزان است و هزینه های زندگی در خارج از شهرهای مهم به طور قابل توجهی کمتر است

مهاجرت به پرتقال

پرتغال یکی از بهترین کشورهای اروپا برای مهاجران است. محبوبیت آن ناشی از آب و هوای مطلوب، توسعه اقتصادی، فرصت‌های آموزشی عالی و کیفیت عالی زندگی آن است. مهاجرت به پرتغال برای اکثر مهاجران نسبتاً ارزان است و هزینه های زندگی در خارج از شهرهای مهم به طور قابل توجهی کمتر است علاوه بر این پرتغال به دلیل استقبال از خارجی ها و داشتن فرصت های اجتماعی فراوان برای ادغام فرهنگی، به یکی از آسان ترین کشورها برای اقامت مهاجران تبدیل شده است.

در تمام اروپای غربی، پرتغال مسلماً کمترین هزینه های زندگی را دارد، از مواد غذایی گرفته تا محل اقامت، همه چیز بسیار مقرون به صرفه است.

مهاجرت-به-اسپانیا
درست در کنار پرتغال، اسپانیا یکی دیگر از مقاصد محبوب مهاجران است. این کشور همان مزایای همسایه خود را با کیفیت زندگی بالا، سیستم مراقبت های بهداشتی عالی و هزینه های کم ارائه می دهد.

مهاجرت به اسپانیا

درست در کنار پرتغال، اسپانیا یکی دیگر از مقاصد محبوب مهاجران است. این کشور همان مزایای همسایه خود را با کیفیت زندگی بالا، سیستم مراقبت های بهداشتی عالی و هزینه های کم ارائه می دهد. مهاجران آمریکایی می توانند به سرعت از طریق برنامه زبان و دستیار فرهنگی آمریکای شمالی به اسپانیا نقل مکان کنند. اما، این برنامه مسیری برای اقامت دائم نیست. شرکت کنندگان اگر می خواهند اسپانیا را خانه دائمی خود کنند باید مجوز کار معتبر داشته باشند

مهاجران کشورهای دیگر همچنان می توانند از فرصت های دیگر برای مهاجرت به اسپانیا استفاده کنند. به عنوان مثال، افرادی که ترجیح می دهند مستقل کار کنند می توانند برای ویزای فریلنسری درخواست دهند، یا افرادی که

تمکن مالی کافی دارند می توانند از فرصت ویزای طلایی اسپانیا استفاده کنند.

مهاجرت به المان
آلمان از نظر هزینه زندگی در رتبه دهم قرار دارد، بنابراین زندگی در آلمان ارزان تر از انگلیس، دانمارک، نروژ، فرانسه یا هلند است.

مهاجرت به آلمان

آلمان که به عنوان سرزمین “شاعران و متفکران” شناخته می شود و با استاندارد بالای زندگی خود، خانه بیشترین مهاجران در اروپا است. با داشتن یکی از بهترین اقتصادها و چندین مسیر برای مهاجرت، مهاجرت به آلمان نسبت به سایر کشورهای اتحادیه اروپا در دسترس تر است. پایتخت آن، برلین، یک مرکز اجتماعی برای کسانی است که از بیرون رفتن و ملاقات با افراد جدید لذت می برند، بنابراین سازگاری با فرهنگ مشکلی ندارد.

برای مهاجرت به آلمان، در صورت داشتن مهارت می توانید برای ویزای کار درخواست دهید.علاوه بر این، آلمان همچنین برای کسانی که مایل به دنبال کردن حرفه ای در هنر هستند، ویزای هنری ارائه می دهد

علیرغم این واقعیت که این کشور یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است، هزینه های زندگی در آلمان آنطور که انتظار دارید بالا نیست. آنها مشابه کشورهای دیگر اتحادیه اروپا هستند. آلمان از نظر هزینه زندگی در رتبه دهم قرار دارد، بنابراین زندگی در آلمان ارزان تر از انگلیس، دانمارک، نروژ، فرانسه یا هلند است.

مهاجرت به لوکزامبورگ
لوکزامبورگ یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت است. به خصوص با توجه به اینکه بیش از 40 درصد جمعیت این کشور خارجی هستند.

 

این کشور کوچک اروپایی یکی از بالاترین تولید ناخالص داخلی سرانه را دارد و برای چندین سال در رتبه دوم ثروتمندترین کشور جهان قرار داشت. در نتیجه، لوکزامبورگ یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت است. به خصوص با توجه به اینکه بیش از 40 درصد جمعیت این کشور خارجی هستند.

این کشور کیفیت عالی زندگی، فرصت های عالی برای فناوری و نوآوری کسب و کار را به مهاجران ارائه می دهد و یکی از بالاترین حقوق و دستمزد در اروپا را دارد. بعلاوه، با آلمان، بلژیک و فرانسه هم مرز است که تنها چند ساعت با لوکزامبورگ فاصله دارند و آن را به مکانی ایده‌آل برای کسانی تبدیل می‌کند که می‌خواهند کشورهای دیگر اروپا را کاوش کنند. علاوه بر این، لوکزامبورگ همچنین دارای سه زبان رسمی است و بیشتر مردم می توانند به خوبی انگلیسی صحبت کنند

با این حال، مهمترین نقطه ضعف لوکزامبورگ این است که همراه با بالاترین تولید ناخالص داخلی سرانه و حقوق بالا، هزینه های زندگی در این کشور در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار بالا است. بعلاوه، مسیرهای مهاجرت به لوکزامبورگ محدود شده است.

مهاجرت به انگلستان
بریتانیا یکی از توسعه‌یافته‌ترین کشورهای اروپایی از لحاظ اقتصادی است که علاوه بر مزایای اجتماعی و بهداشتی، فرصت‌های زیادی برای اشتغال، استارت‌آپ‌ها و کار آزاد ارائه می‌دهد

مهاجرت به انگلستان

بریتانیا یکی از توسعه‌یافته‌ترین کشورهای اروپایی از لحاظ اقتصادی است که علاوه بر مزایای اجتماعی و بهداشتی، فرصت‌های زیادی برای اشتغال، استارت‌آپ‌ها و کار آزاد ارائه می‌دهد

یکی از متداول ترین راه ها برای مهاجرت به انگلستان از طریق ویزای انتقال داخلی شرکت ها است و چندین گزینه برای ویزای کار، ویزای خانوادگی، و همچنین ویزای سرمایه گذار برای سرمایه گذاران بالقوه در بریتانیا وجود دارد.تنها عیب بریتانیا این است که اکنون دیگر بخشی از اتحادیه اروپا نیست، و این به این معنیست که شهروندانش از حقوقی مشابه با سایر اتباع اتحادیه اروپا برخوردار نیستند و آزادی رفت و آمد محدودتر شده است

مهاجرت به فنلاند
فنلاند امنیت اجتماعی و اقتصادی و یکی از بهترین سیستم‌های آموزشی در سطح جهان را ارائه می‌دهد، که آن را برای مهاجرت خانواده‌ها ایده‌آل می‌کند.

مهاجرت به فنلاند

طبق گزارشات، فنلاند همچنان به عنوان شادترین کشور جهان امتیاز بالایی کسب می کند، بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از مهاجران جذب این کشور شمال اروپا شوند. فنلاند امنیت اجتماعی و اقتصادی و یکی از بهترین سیستم‌های آموزشی در سطح جهان را ارائه می‌دهد، که آن را برای مهاجرت خانواده‌ها ایده‌آل می‌کند.

با این حال، بسیاری از مهاجران گزارش می‌دهند که سازگاری فنلاند به دلیل زبان پیچیده و فقدان فعالیت‌های اجتماعی و اوقات فراغت دشوار است. اگر فردی اجتماعی هستید که از سبک زندگی مملو از فعالیت ها لذت می برید، فنلاند ممکن است مکان ایده آلی برای شما نباشد به خصوص اگر هوای سرد را دوست ندارید.

مهاجرت به ایسلند
ایسلند یکی دیگر از کشورهای شمال اروپا با سرانه تولید ناخالص داخلی بالا است و در مراقبت های بهداشتی، آموزشی و توسعه اقتصادی در بین 20 کشور برتر قرار دارد.

مهاجرت به ایسلند

ایسلند یکی دیگر از کشورهای شمال اروپا با سرانه تولید ناخالص داخلی بالا است و در مراقبت های بهداشتی، آموزشی و توسعه اقتصادی در بین 20 کشور برتر قرار دارد. علاوه بر این، بر اساس گزارش شاخص صلح جهانی، ایسلند به عنوان امن ترین مکان برای زندگی رتبه بندی شده است. علاوه بر این، مهاجران و به ویژه کسانی که از مناطق بزرگ شهری هستند جذب طبیعت مسحور کننده و مناظر خیره کننده این کشور می شوند.

برای مهاجرت به ایسلند باید ویزای معتبر داشته باشید. به عنوان مثال، اگر شما مهارت و سابقه کار دارید می توانید برای ویزای کار درخواست دهید. اما، به خاطر داشته باشید که ایسلند، مانند سایر کشورهای شمال اروپا، به دلیل شرایط آب و هوایی و طبیعت و مردم محلی، برای سکونت چالش برانگیزتر گزارش شده است.

ایسلند یکی از گران ترین کشورها برای زندگی است و هزینه های زیادی برای غذا، مسکن و حمل و نقل دارد. بازار کار در ایسلند نسبتاً کوچک است و ممکن است کار برای خارجی ها دشوار باشد.

مهاجرت به ایرلند
ایرلند مزایایی مشابه سایر کشورهای اروپایی دارد و یکی از بالاترین تولید ناخالص داخلی سرانه را دارد، اما بر خلاف سایر کشورها، زبان برای مهاجرت و برقراری ارتباط مانعی نیست

 

ایرلند یکی دیگر از کشورهای اروپایی برتر برای مهاجران انگلیسی زبان است، عمدتاً به دلیل زبان. ایرلند مزایایی مشابه سایر کشورهای اروپایی دارد و یکی از بالاترین تولید ناخالص داخلی سرانه را دارد، اما بر خلاف سایر کشورها، زبان برای مهاجرت و برقراری ارتباط مانعی نیست

مهاجرت به سوییس
سوئیس امنیت، ثبات، فرصت های شغلی و امنیت مالی را برای بسیاری از مهاجران فراهم می کند.

مهاجرت به سوئیس

سوئیس یکی دیگر از کشورهای اروپایی عالی است. طبیعت و کیفیت بالای زندگی ایت کشور مثال زدنیست. سوئیس امنیت، ثبات، فرصت های شغلی و امنیت مالی را برای بسیاری از مهاجران فراهم می کند. به علاوه، دارای تعادل بین کار و زندگی است که به افراد امکان می دهد زندگی حرفه ای و شخصی خود را بدون استرس مدیریت کنند. با این حال، هنوز هم یکی از گران ترین کشورهای اروپا است، بنابراین اگر قصد دارید به آنجا مهاجرت کنید، باید از نظر مالی در موقعیت خوبی باشید

سوئیس یکی از زیباترین کشورها برای تحصیل است. با این حال، هزینه زندگی در سوئیس می تواند گران باشد. شهرهایی مانند زوریخ، ژنو و برن پرهزینه ترین شهرها هستند. سطح زندگی و حقوق ارائه شده در کشور سوئیس نیز فوق العاده بالا است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *