مقایسه مهاجرت به آلمان یا فرانسه

مقایسه مهاجرت به آلمان یا فرانسه

مقایسه مهاجرت به آلمان یا فرانسه مبحث بسیار مهمی هست که مورد سوال بسیاری از متقاضیان هست. آلمان و فرانسه هر دو مقاصد بسیار محبوب برای مهاجران در سراسر جهان هستند. آلمان، با اقتصاد پررونق و زیرساخت های توسعه یافته، و فرانسه با مناظر زیبا و تاریخ منحصربه‌فرد خود، سبک زندگی بسیار آرام‌تری را ارائه می‌دهد و به‌ویژه در بین بریتانیایی‌ها انتخابی محبوب است.

اگر به فکر مهاجرت به فرانسه یا آلمان هستید، ارزش دارد که عوامل مختلفی را در نظر بگیرید که می تواند بر انتخاب شما تأثیر بگذارد. مهاجرت به هر کشوری نیازمند تحقیقات دقیق و برنامه ریزی دقیق است، به همین دلیل است که ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. همراه ما باشید تا متوجه شوید که آیا فرانسه یا آلمان بهترین کشور برای شما هستند.

مهاجرت به فرانسه
در اتحادیه اروپا، فرانسه در سمت گرانی قرار دارد، به خصوص در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی مانند ایتالیا و اسپانیا. پایتخت آن، پاریس، در رتبه دوم گران ترین شهر جهان قرار دارد.

مهاجرت به فرانسه – کشور فرانسه

جمعیت: 67,897,000

مساحت: 543940 کیلومتر مربع

پایتخت: پاریس

محیط

فرانسه کشوری زیباست که برخی از خیره کننده ترین مناظر جهان را در خود جای داده است. از کوه‌های برفی بلند آلپ گرفته تا سواحل ماسه‌ای زیبای ریویرا فرانسوی ها به مجموعه‌ای از مناظر متنوع دسترسی دارند. در فرانسه عموماً زمستان‌ها خنک و تابستان‌ها معتدل هستند.

فرهنگ فرانسه

ارزش های جامعه فرانسه در شعار این کشور، “آزادی، برابری، و برادری” منعکس شده است. فرانسوی‌ها به ملت خود افتخار می‌کنند و ممکن است از هرگونه اظهار نظر منفی در مورد کشورشان آزرده شوند. با وجود این، فرانسوی‌ها از مهاجران استقبال می‌کنند مخصوصا کسانی که تلاش کنند فرهنگ واقعی فرانسوی را بپذیرند، حتی اگر این به معنای یادگیری زبان باشد.

اقتصاد فرانسه

اقتصاد فرانسه به خوبی توسعه یافته است و هفتمین اقتصاد بزرگ جهان است. اقتصاد فرانسه متنوع است، اما بخش خدمات و پس از آن صنعت مورد توجه بیشتری است. با وجود این، یافتن کار در فرانسه به دلیل قوانین سختگیرانه استخدام می تواند دشوار باشد. کارفرمایان استخدام کارکنان جدید را پرهزینه می دانند و بنابراین فرانسه لزوما بهترین گزینه برای کسانی نیست که به دنبال مهاجرت کاری هستند.

هزینه های زندگی در فرانسه

آیا زندگی در فرانسه گران است؟ بله، در اتحادیه اروپا، فرانسه در سمت گرانی قرار دارد، به خصوص در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی مانند ایتالیا و اسپانیا. پایتخت آن، پاریس، در رتبه دوم گران ترین شهر جهان قرار دارد.

مزایا و معایب مهاجرت به فرانسه

مزایا و معایب مهاجرت و زندگی در کشور فرانسه در این بخش بررسی میشود. شما اگر قصد مهاجرت به هر کشوری را دارید ابتدا باید مزایا و معایب مهاجرت و زندگی در آن کشور را مورد بررسی قرار دهید. در ادامه این بخش ما شما را در جریان برخی از ایم مزایا و معایب میگذاریم.

مزایای مهاجرت به فرانسه

برخورداری از خدمات درمانی عالی و کم قیمت

امکان سفر آزادانه و بدون نیاز به ویزا به کشور های حوزه شنگن

برقراری تعادل میان کار و تفریح

فرهنگ و تاریخ غنی

امنیت شغلی

اقتصادی بودن هزینه های زندگی

حمل و نقل عمومی گسترده و پیشرفته

خرید راحت ملک و املاک

ارائه امکانات برای ایجاد کسب و کار

شرایط آب و هوایی عالی

آزادی و برابری

سطح بالای سیستم آموزشی و تحصیل

طبیعت بکر و زیبا

امکان اخذ ویزای همراه

معایب مهاجرت به فرانسه

هزینه بالای زندگی در برخی شهر های فرانسه

حساسیت و تعصب فرانسوی ها روی زبان فرانسوی

نرخ بالای مالیات

 

مهاجرت به آلمان
آلمان یکی از ارزان ترین کشورهای اروپای غربی برای زندگی است. این کشور هزینه زندگی کمتری نسبت به انگلستان، فرانسه یا بلژیک دارد و در عین حال کیفیت زندگی مشابهی را ارائه می دهد.

مهاجرت به آلمان – کشور آلمان

جمعیت: 83,190,556

مساحت: 357588 کیلومتر مربع

پایتخت: برلین

محیط

آلمان کشوری بسیار توسعه یافته است که به دلیل زیرساخت های عالی خود شناخته شده است. ویژگی های این کشور فضاهای سبز دلپذیر، کوه های پوشیده از برف و خانه ها و کلبه های سنتی است. مکان‌های تاریخی زیادی در سرتاسر آلمان مانند Schloss Neuschwanstein و قلعه هایدلبرگ وجود دارد که برای هر کسی که به دنبال کشف فرهنگ این کشور است مناسب است.

آلمان همچنین به دلیل تلاش های زیست محیطی خود شناخته شده است و در حال حاضر پیشگام در توسعه استفاده از انرژی های تجدیدپذیر است. با ترویج انرژی های تجدیدپذیر از سال 1990، این کشور به طور کامل از باد و آب به عنوان منابع انرژی استفاده می کند. آنها را به یک رهبر در حفاظت از آب و هوا در مقیاس بین المللی تبدیل می کند.

این کشور دارای آب و هوای نسبتاً معتدل و دریایی است که در نواحی جنوبی آن دارای زمستان های سرد و ابری و تابستان های گرم است. در طول فصل های زمستان، بسیاری از آلمانی ها از اسکی در جنوب لذت می برند، زمانی که کوه ها پوشیده از برف می شوند.

فرهنگ کشور آلمان

آلمان به خاطر تاریخ طولانی و غنی خود که بیش از 1000 سال در خط مقدم سیاست و هنر بوده است، شناخته شده است. آلمانی ها به فردیت بالایی معروفند و برای رفتار سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مردم ارزش قائل هستند. مردم اغلب آلمانی ها را “کمال گرا” می دانند که همه چیز را با دقت انجام می دهند. در ابتدا، نگرش آنها ممکن است غیر دوستانه به نظر برسد، با این حال، یک حس اجتماعی قوی وجود دارد که مهاجران اغلب عاشق آن می شوند.

اقتصاد آلمان

اقتصاد آلمان در حال حاضر بزرگترین اقتصاد ملی در اروپا و چهارمین اقتصاد در جهان است. این کشور مقصدی عالی برای کار یا توسعه تجارت می باشد.

4 بخش کلیدی وجود دارد که در صنعت آلمان تسلط دارند، از جمله صنایع خودروسازی، مهندسی مکانیک، صنایع شیمیایی و برق. در آلمان مشاغل زیادی برای مهاجران با مهارت های تخصصی وجود دارد، بنابراین مطمئن شوید که بهترین گزینه ها را برای خود جستجو کنید.

هزینه های زندگی در آلمان

آیا زندگی در آلمان گران است؟ آلمان یکی از ارزان ترین کشورهای اروپای غربی برای زندگی است. به همین جهت مهاجرت به آلمان بسیار طرفدار دارد. این کشور هزینه زندگی کمتری نسبت به انگلستان، فرانسه یا بلژیک دارد و در عین حال کیفیت زندگی مشابهی را ارائه می دهد. برخی از ارزان ترین شهرهای آلمان برای زندگی دوسلدورف، کلن و فرانکفورت هستند.

مزایای مهاجرت به آلمان

حمل و نقل عمومی کارآمد

دانشگاه مقرون به صرفه است

  وقت شناسی

نرخ پایین جرم و جنایت

سیستم جامع رفاه

امنیت شغلی

همه از قوانین پیروی می کنند

سیستم بهداشت و درمان عالی

هزینه زندگی نسبتا پایین

معایب مهاجرت به آلمان

زمستان های بسیار سرد

بدون تهویه مطبوع

آلمانی ها خیلی دوستانه نیستند

زبان

مالیات های بالای دولتی

زندگی در فرانسه در مقابل آلمان

همانطور که در بالا اشاره شد، هر دو فرانسه و آلمان هنگام بررسی عوامل مختلف اجتماعی، اقتصادی و محیطی بسیار متفاوت هستند. تصمیم گیری برای مهاجرت کاملاً به ترجیح شما هنگام ارزیابی اطلاعات فوق بستگی دارد. فرانسه یک مکان عالی برای لذت بردن از یک سبک زندگی آرام تر است و 10٪ ارزان تر از آلمان است که ممکن است از نظر مالی انتخاب بهتری برای کسانی است که بودجه کمتری دارند.

از سوی دیگر، آلمان مکان مناسبی برای کسانی است که به دنبال فرصت‌های شغلی جدید یا رشد یک کسب‌وکار هستند. اقتصاد پر رونق و زیرساخت های درخشان سفر را آسان می کند، هرچند با قیمت کمی گران تر. آلمان همچنین کشوری عالی برای خانواده ها است و در شاخص صلح جهانی رتبه بالایی دارد .

اگر به دنبال مشاوره در مورد مهاجرت به فرانسه یا آلمان هستید ، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. تیم های ما تجربه گسترده ای در انجام امور مهاجرتی اروپایی دارند و می توانند شما را راهنمایی کنند.

گروه مهاجرتی سفیران آتیه ساز با سابقه چندین ساله یکی از بهترین مراکز جهت مشاوره و اخذ ویزای تحصیلی ، سرمایه گذاری ، مالی و هر گونه ویزای مهاجرتی و اقامت دائمی هست. هدف ما آسانترین و ارزانترین راه برای متقاضیان جهت مهاجرت متناسب با شرایط آنهاست. از بخش تماس با ما جهت مشاوره رایگان اقدام نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *