هزینه های مهاجرت کاری به اروپا

مهاجرت کاری به اروپا

مهاجرت کاری شما به منظور کار و پیشرفت در حرفه خود به کشوری دیگر میروید. شما میتوانید در صورتی که در حرفه و شغل خود متخصص و با سابقه هستید این روش مهاجرت را انتخاب کنید. نوع بازار کار در کشورهای مختلف متفاوت می باشد و ممکن است برای شما و حرفه شما در کشور دیگری موقعیت پیشرفت و درآمد بیشتری فراهم باشد و زندگی شما را زیر و رو کند.

کشور های اروپایی امروزه به دلیل رشد اقتصادی بالا و کمبود نیروی کار جزو بهترین مقاصد کاری هستند. بالا بودن کیفیت زندگی، امکان تجارت آزاد، وجود برابری و آزادی ، امکان کسب درآمدهای بالا و وجود تعادل میان کار و تفریح از مزایای مهاجرت کاری به اروپاست.

 

ویزای کار آلمان

مهاجرت کاری به آلمان امروزه مزایای زیادی دارد. در کشور آلمان علاوه بر برخورداری سطح رفاه بالا، وضعیت اقتصادی خوب و رو به پیشرفت، حقوق و دستمزد خوب و…، امکان اخذ ویزا برای ایرانیان به مراتب آسان تر است و به همین دلیل کشور آلمان جزو انتخاب های اول ایرانیان برای مهاجرت کاری است. برخورداری از حقوق و دستمزد خوب و بالا، تنوع بالا در مشاغل، پیدا کردن سریع کار به دلیل کمبود نیرو، منظم و قانون مند بودن، نداشتن قوانین و شرایط سختگیرانه برای مهاجرت، امکان تحصیل رایگان و شرایط ساده اخذ اقامت دائم از مزایای مهاجرت کاری به آلمان می باشند.

 

روش های مهاجرت کاری به آلمان

 

روش های مهاجرت کاری به آلمان

(Employment Visa): ویزای کارمندی برای افرادی می باشد که پیشنهاد کار در کشور آلمان دارند.

(Blue Card): بلوکارت آلمان مناسب برای افرادی است که مدرک دانشگاهی و مهارت و تخصص بالا همراه با پیشنهاد کار دارند.

(Jobseeker Visa): از طریق ویزای جست و جوی کار افرادی که پیشنهاد شغلی ندارند و از فرصتی 6 ماهه برای یافتن شغل در آلمان استفاده می کنند.

(Ausbildung Visa): ویزای آوسبیلدونگ مناسب برای افرادیست که دنبال یادگیری تخصص هستند. در اصل با داشتن این ویزا شما میتوانید در دوره های کارآموزی این کشور شرکت کرده و هزمان درآمد داشته باشید.

(کارت ICT): این برنامه انتقال درون شرکتی مخصوص انتقال کارمندان به صورت درون شرکتی برای شرکت هایی هستند که در ایران و آلمان شعبه دارند.

(Au pair): این نوع ویزای مهاجرتی برای افرادیست که میخواهند با یک خانواده میزبان در کشور آلمان کار و زندگی کنند.

(self-employed / freelance): ویزای خوداشتغالی و فریلنسری مناسب برای افرادیست که یک طرح تجاری برای ارائه دارند و میتوانند ثابت کنند که برای کشور آلمان سود اقتصادی دارند.

برای اخذ ویزای کار شما باید هزینه هایی جهت اثبات تمکن مالی و دریافت ویزا پرداخت کنید.

نرخ تمکن مالی میان 700 الی 900 یورو بسته به نوع ویزای شما متفاوت است.

نرخی که شما باید برای گرفتن ویزای کار بپردازید بسته به نوع ویزا 800 تا 200 یورو می باشد.

 

ویزای کار هلند

هلند از دیگر کشورهای اروپاییست که از شرایط خوب اقتصادی و بازار کار خوبی برخوردار است به طوری که نرخ اشتغال در این کشور حدود 82% می باشد.

افرادی که شهروند یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا هستند برای کار در کشور هلند نیازمند ویزای کار نیستند. اما دیگر افراد برای اشتغال در این کشور باید ابتدا جهت اخذ ویزای کار اقدام کنند.

 

انواع ویزای کار هلند

 

انواع ویزای کار هلند

(ویزای MVV): این ویزا بلند مدت می باشد و زمانی صادر می‌شود که یکی از اعضای خانواده فرد در این کشور باشد و به او درخواست ملحق شدن و کار می دهد.

(ویزای بازگشت ‌پذیر): این ویزا برای افرادی است که قصد دارند در مدت اقامت خود، امکان رفت و آمد و خروج از کشور را داشته باشند.

(ویزای GVVA): برای اخذ این ویزا لازم است که فرد متقاضی از یک کارفرمای هلندی جاب آفر و پیشنهاد شغلی داشته باشد. زمان اعتبار این ویزا 3 سال بوده و قابل تمدید است.

(ویزای کارمند عادی): اگر فرد متقاضی بخواهد به عنوان یک کارمند معمولی در هلند کار کند، به این نوع از ویزای کار هلند نیاز دارد.

(ویزای کار فصلی): این ویزا برای کار فصلی به افرادی است که در بخش کشاورزی، کار فصلی در هلند انجام می‌دهند.

هزینه ویزای کار هلند حدود 1400 یورو و هزینه های زندگی در این کشور بدون در نظر گرفتن هزینه اجاره خانه 900 یورو می باشد.

 

ویزای کار ایسلند

 

ویزای کار ایسلند

احتمالاً در مورد ایسلند، زیبایی ‌های آن و اقتصاد رو به رشد آن شنیده ‌اید. خارجیانی که مایل به استخدام در ایسلند هستند، باید برای مجوز کار و پس از آن ویزای D که دارای اقامت طولانی مدت می باشد درخواست دهند. درخواست‌ های مجوز کار باید شامل مدارک لازم، به اداره مهاجرت ارسال شود و در صورت وجود شرایط صدور اجازه اقامت درخواست به اداره کار ارسال می‌ شود. برای کار در کشور ایسلند شما باید از طرف یک کارفرمای ایسلندی پیشنهاد کاری داشته باشید. لازم به ذکر است زمانی کارفرما میتواند از نیروی کار خارجی استفاده کند که برای آگهی شغل در خود کشور و اتحادیه اروپا که مدت آن 3 ماهه است، نیروی کاری پیدا نشود.

شما همچنین میتوانید از طریق کارآموزی به این کشور بروید اما باید در نظر گرفت دستمزد آن پایین تر است.

هزینه های زندگی در کشور ایسلند بدون در نظر گرفتن اجاره خانه برای هر نفر  1000 دلار می باشد.

گروه مهاجرتی سفیران آتیه ساز با سابقه چندین ساله یکی از بهترین مراکز جهت مشاوره و اخذ ویزای تحصیلی ، سرمایه گذاری ، مالی و هر گونه ویزای مهاجرتی و اقامت دائمی هست. هدف ما آسانترین و ارزانترین راه برای متقاضیان جهت مهاجرت متناسب با شرایط آنهاست. از بخش تماس با ما جهت مشاوره رایگان اقدام نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *