هزینه های مهاجرت به اروپا

هزینه های مهاجرت به اروپا

هزینه های مهاجرت به اروپا امروزه از مهمترین دغدغه های متقاضیان مهاجرت به کشورهای اروپایی هست. امروزه مهاجرت بحثی است که همواره و بین همگان مطرح هست. در حالت کلی دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود شخصی بخواهد به کشور دیگری نقل مکان کند، و ما می خواهیم به شما در این راه کمک کنیم. بزرگ ترین دغدغه بسیاری از افراد برای مهاجرت هزینه ها و توان مالی میباشد. در این مطلب ما برای شما اطلاعاتی درباره مهاجرت به اروپا و هزینه ها آماده کرده ایم. اروپا امروزه با ارائه خدمات و امتیازات بی شمار به یکی از مهم ترین مقاصد مهاجرت تبدیل شده است.

بعد از قاره آمریکا این اروپاست که بیشترین آمار مهاجران ایرانی را در خود جای داده است. قاره اروپا شبه‌ جزیره بزرگی است که به ‌خاطر اندازه فیزیکی و اهمیت تاریخی و سنت‌ هایش به عنوان یک قاره در نظر گرفته شده ‌است. اروپا از شمال با اقیانوس منجمد شمالی، از غرب با اقیانوس اطلس، از جنوب با دریای مدیترانه و از شرق با آسیا همسایه است.

هر روش مهاجرت هزینه ها و شرایط مختص به خودش را دارد. در ادامه انواع روش های مهاجرت به اروپا و هزینه هایش را بررسی میکنیم.

مهاجرت تحصیلی به اروپا + هزینه ها

مهاجرت تحصیلی جزو کم هزینه ترین روش های مهاجرت می باشد. از مزایای مهاجرت تحصیلی به اروپا میتوان به افزایش کیفیت زندگی، برخورداری از امکانات آموزشی عالی و فراهم بودن زمینه کار و پیشرفت اشاره کرد.

شما با مهاجرت به اروپا میتوانید از امکان تحصیل رایگان در برخی کشور ها، اخذ اقامت بعد از فارغ التحصیلی، تحصیل بدون مدرک زبان، سفر به کشورهای حوزه شنگن بدون نیاز به ویزا، تحصیل به زبان انگلیسی و همچنین اجازه کار دانشجویی برخوردار شوید.

کشورهای اروپایی امروزه جزو محبوب ترین مقاصد مهاجرتی میباشند. شرایط تحصیلی متفاوت، امکان تحصیل رایگان در بسیاری از کشورها و همچنین شرایط اقامتی و کاری مناسب پس از تحصیل، اروپا را به مقصدی مناسب برای مهاجرت تحصیلی تبدیل کرده است. حوزه شنگن متشکل از 26 کشور اروپاییست که مورد توجه بسیاری از مهاجران قرار دارند. با انتخاب کشور های حوزه شنگن شما میتوانید از مزایای این اتحادیه بهره مند شوید. شما میتوانید آزادانه در حین یا پس از تحصیل در تمامی این کشورها به کاریابی بپردازید و ویزای تحصیلی اروپا را به ویزای کاری تبدیل کنید.

مقاصد برتر تحصیلی اروپا و هزینه های مهاجرت به این کشورها را بررسی میکنیم.

مهاجرت کاری ارزان به آلمان

هزینه های مهاجرت به آلمان

آلمان ارزان ترین کشور اروپایی از لحاظ هزینه های زندگی و تحصیل می باشد. این کشور از امنیت اجتماعی و اقتصادی بالایی برخوردار است. شما با تحصیل در آلمان امکان دریافت اقامت دائم پس از فارغ تحصیلی را دارید. شما همچنین امکان اخذ ویزای کار آلمان را در مهلت ۱۸ ماهه جستجوی کار پس از فارغ التحصیلی دارید. شما حین تحصیل امکان کار و اشتغال دانشجویی  تا ۲۵ ساعت در هفته را دارید. با داشتن ویزای آلمان امکان سفر به کشور های حوزه شنگن ممکن است. متقاضیان امکان تحصیل رایگان در صورت داشتن مدرک زبان آلمانی معتبر دارند. شما با انتخاب آلمان به عنوان مقصد تحصیلی خود میتوانید تحصیل در دانشگاه های برتر با رتبه جهانی بالا را تجربه کنید.

هزینه های تحصیل در دانشگاه های دولتی آلمان بسیار کم می باشد به طوری که حدود 700 تا 800 در سال می باشد. و هزینه زندگی برای هر فرد در آلمان 750 یورو در ماه تخمین زده شده است.

هزینه های مهاجرت به ایتالیا

ایتالیا از امنیت و کیفیت زندگی خوبی برخوردار است. بهره‌ مندی این کشور از سیستم آموزشی عالی ایتالیا را به یکی از مهم ترین مقاصد تحصیلی تبدیل کرده است.

کشور ایتالیا جامعه ای چند فرهنگی دارد.  در این کشور فرصت های شغلی بسیار است و زمینه پیشرفت فراهم است. در حین تحصیلی دانشجویان امکان کار دانشجویی دارند. ایتالیا سیستم بهداشتی و درمانی ارزان و هزینه زندگی پایینی دارد. شما با مهاجرت به ایتالیا امکان آشنایی با فرهنگ های متفاوت، دریافت بورسیه های گوناگون، تحصیل در به زبان انگلیسی و سفر به کشور های حوزه شنگن را دارید.

هزینه های تحصیل در ایتالیا با توجه به مقطع تحصیلی و دانشگاه متفاوت می باشد. شهریه دانشگاه‌های دولتی بین 900 تا 4000 یورو و دانشگاه‌های خصوصی بین 6000 تا 20000 یورو در سال می‌باشد.

هزینه‌ های زندگی ماهانه برای هر فرد بین 750 تا 1500 یورو می ‌باشد که به شهر اقامت شما بستگی دارد.

مهاجرت به فرانسه

هزینه های مهاجرت به فرانسه

اگر به دنبال مقصدی ارزان هستید که برای مهاجرین تحصیلی شرط داشتن مدرک زبان نداشته باشد، فرانسه بهترین انتخاب است. شما می‌توانید بدون داشتن مدرک زبان، برای دوره‌های زبان کشور فرانسه اقدام کنید و پس از یادگیری زبان برای ادامه تحصیل در دانشگاه درخواست دهید. تحصیل به زبان فرانسه در این کشور رایگان است. همچنین دولت فرانسه یک کمک هزینه اجاره مسکن به ‌تمامی دانشجویان ارائه می‌دهد.

در کشور فرانسه امکان تحصیل بدون مدرک زبان، تحصیل رایگان به زبان فرانسوی، اخذ کمک هزینه در اجاره خانه دانشجویی، برخورداری از بورسیه های تحصیلی، امکان درخواست ویزای همراه برای همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال و همچنین فرصت جست و جوی کار پس از تحصیل وجود دارد.

بررسی هزینه های زندگی و تحصیل در فرانسه به عوامل زیادی بستگی دارد، مانند شهر و نوع دانشگاه مقصد.

هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی به زبان فرانسه: دوره کارشناسی بین 170 تا 2770 یورو، کارشناسی ارشد بین 243 تا 3770 یورو، دکتری 380 یورو

هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی به زبان انگلیسی: کارشناسی 18000 یورو، ارشد بین 11000 تا 40000 یورو

هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی: بین 9300 تا 35000 هزار یورو

هزینه زندگی با توجه به شهر مقصد: 800 تا 2000 یورو در ماه

هزینه های مهاجرت به هلند

هزینه های مهاجرت به هلند

تحصیل در هلند، یکی از بهترین و سریع ‌ترین روش ‌های مهاجرت به هلند و زندگی در این کشور است. کشور هلند در میان دیگر کشور های اروپایی یکی از بهترین گزینه‌ های انتخابی برای تحصیل است. در هنگام تحصیل در هلند، بسیاری از دانشگاه ‌های هلند کمک‌ های مالی و بورسیه ‌هایی را ارائه می‌ دهند که هزینه‌ های تحصیل دانشجویان را کاهش و یا به طور کامل پوشش دهند. در مقایسه با سایر نقاط اروپای غربی، هزینه زندگی در هلند نسبتا پایین است. در هلند 95 درصد مردم به زبان انگلیسی مسلط هستند. این کشور عضو 10 کشور خوشبخت جهان می باشد. از مزایای مهاجرت تحصیلی به هلند میتوان به امکان تحصیل و زندگی با هزینه کم، برخورداری از بورسیه های تحصیلی متنوع و فرصت های شغلی عالی، امکان درخواست ویزای همراه، امکان تحصیل به زبان انگلیسی و دریافت فاند اشاره کرد.

هزینه های تحصیل در هلند بسته به مقطع شما ممکن است 8000 الی 13000 یورو باشد. هزینه های زندگی در هلند بدون در نظر گرفتن اجاره خانه حدود 900 یورو در نظر گرفته شده است.

گروه مهاجرتی سفیران آتیه ساز با سابقه چندین ساله یکی از بهترین مراکز جهت مشاوره و اخذ ویزای تحصیلی ، سرمایه گذاری ، مالی و هر گونه ویزای مهاجرتی و اقامت دائمی هست. هدف ما آسانترین و ارزانترین راه برای متقاضیان جهت مهاجرت متناسب با شرایط آنهاست. از بخش تماس با ما جهت مشاوره رایگان اقدام نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *