بهترین کشورها جهت اقامت کاری

بهترین کشورها جهت اقامت کاری

بهترین کشورها جهت اقامت کاری سوال غالب افرادی هست که میخواهند مهاجرت کنند. قطعا مهمترین دغدغه کار است و اینکه بایستی ابتدا متقاضی مهاجرت بتواند در کشوری که میخواهد مهاجرت کند بتواند کاری دست و پا کند.

حالا آسان ترین کشورهای دنیا برای کار کجا هستند؟ با بیش از 25 سال تجربه در خدمات مهاجرت و اشتغال جهانی، در اینجا پنج کشور برتر ما برای دریافت ویزای کار در سراسر جهان آمده است.

اقامت کاری هلند

اقامت کاری هلند یکی از بهترین روشهای مهاجرت هست. هلند نگرش انعطاف پذیری نسبت به ویزای کار دارد. به عنوان مثال، “ویزای شینگن” برای ساکنان غیر اتحادیه اروپا محدودیت های بسیار کمی دارد. ویزای پایه به هر کسی اجازه می دهد تا یک سال پس از مدرک لیسانس خود در هلند بماند بدون اینکه محدودیتی در شغل، بودجه یا مهارت داشته باشد . در حالی که در کشور تحت این ویزا، بازدیدکنندگان می توانند کار با حقوق یا بدون مزد، کار آزاد یا حتی راه اندازی شرکت خود را انجام دهند. در تلاش برای جذب کارآفرینان، کسانی که ایده راه اندازی دارند نیز می توانند برای اقامت یک ساله در هلند درخواست دهند. با توجه به شهرت هلند برای زندگی پایدار، مهارت‌های زبانی و داشتن یکی از بهترین توازن‌های بین کار و زندگی در جهان – این کشور محبوبیت قوی در میان جامعه مهاجران باقی مانده است.

اقامت کاری هلند

اقامت کاری استرالیا و نیوزلند

با کمال تعجب، اقامت کاری در لیست دسترسی به ویزای کاری کوتاه مدت قرار دارند.  هر دوی آنها ویزای تعطیلات کاری رایگان را به بازدیدکنندگان 18 تا 30 ساله ارائه می دهند. با این حال، این ویزاهای تعطیلات کاری دارای شرایط خاصی هستند و فقط برای یک دوره 12 ماهه معتبر هستند. به عنوان مثال، اتباع آمریکایی که برای ویزای تعطیلات 12 ماهه به نیوزیلند درخواست می کنند، به 4200 دلار وجه و یک بلیط برگشت (یا مدرکی مبنی بر قصد خرید آن) نیاز دارند. ویزای تعطیلات کاری استرالیا قوانین مشابهی دارد اما مسافران را به حداکثر شش ماه کار برای هر کارفرما محدود می کند. ویزاهای کاری طولانی‌تر یا مجوزهای نوع دیگری معمولاً مبتنی بر مهارت هستند و ارزیابی مهارت‌ها ممکن است قبل از اعطا انجام شود.

مهاجرت کاری به نیوزلند

اقامت کاری کامبوج

یکی دیگر از موارد مورد علاقه جامعه مهاجران، کامبوج یکی از محبوب ترین مقاصد برای کارگران است. کار آزاد و از راه دور نیز در این کشور بسیار محبوب است.  کسانی که جهت اقامت کاری به کامبوج مهاجرت می کنند می توانند ویزای تجاری طولانی مدتی را دریافت کنند که نیازی به حمایت مالی یک شرکت ندارد.  ویزای تجاری را می توان به طور نامحدود و بدون نیاز به حمایت مالی تمدید کرد. با این حال، این ویزا به ساکنان اجازه کار در کشور را نمی دهد و برای کار قانونی در کامبوج باید مجوز کار دریافت شود.

اقامت کاری کامبوج

اقامت کاری آلمان

اقامت کاری آلمان شاید به جرات بتوان گفت از همه جا بیشتر متقاضی دارد. یک مکان محبوب برای دانشجویان فارغ التحصیل، آلمان ویزای کار را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد تا امکان کار و تحصیل در خارج از کشور را فراهم کند. برلین همچنین “ویزای هنری” را برای مشاغل آزاد در شهر ارائه می دهد – به این معنی که افراد می توانند تحت یک وضعیت خوداشتغالی در این کشور اقامت بگیرند. قبل از ارائه درخواست برای “ویزای هنرمند” باید شرایط خاصی مانند دریافت بیمه درمانی و نوشتن یک طرح تجاری انجام شود. آلمان همچنین به کارگران ماهر در بخش هایی مانند فناوری و بهداشت نیاز دارد و گاهی اوقات ویزاهای مخصوص صنعت توسط این کشور ارائه می شود.

ویزای کار آلمان

اقامت کاری ایرلند

مانند استرالیا و نیوزلند، اگر یک تبعه خارجی بخواهد ویزای کاری ایرلند را دریافت کند. می تواند برای مجوز تعطیلات کاری 12 ماهه درخواست دهد. اگرچه این محدودیت سنی ندارد، اما متقاضیان باید دارای وضعیت کارشناسی، کارشناسی ارشد، یا به تازگی فارغ التحصیل شده (در عرض 12 ماه) باشند. مجوزهای کار عمومی برای کسانی که این شرایط را ندارند در دسترس است. ایرلند همچنین دارای مجوز کار عمومی برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا است که حداکثر دو سال کار قانونی در این کشور اعطا می کند. همچنین مجوز استخدام مهارت های حیاتی وجود دارد. اما متقاضیان باید در یکی از مشاغل مشخص شده قرار گیرند.

 

مهاجرت کاری ایرلند

گروه مهاجرتی سفیران آتیه ساز با سابقه چندین ساله یکی از بهترین مراکز جهت مشاوره و اخذ ویزای تحصیلی ، سرمایه گذاری ، مالی و هر گونه ویزای مهاجرتی و اقامت دائمی هست.

هدف ما آسانترین و ارزانترین راه برای متقاضیان جهت مهاجرت متناسب با شرایط آنهاست. از بخش تماس با ما جهت مشاوره رایگان اقدام نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *